Podmínky pro nakupování prostřednictvím našeho internetového obchodu

PROVOZOVATEL

Společnost TEXO PLUS s.r.o. provozuje na stránce bemaniax.cz maloobchodní elektronický prodej vlastních produktů. Obchodujeme s našimi vlastními výrobky a produkty, na které máme zahraniční zastoupení. Zboží si objednáváte přímo u výrobce a proto za něj neseme plnou odpovědnost a stojíme za kvalitou prodávaného zboží. Zakázkové výrobky držíme skladem nebo jsou vyráběny až na základě objednávky.

E-shop provozuje firma:

TEXO PLUS s.r.o.,

Maršovice 94,

46801 Jablonec n/N

IČ: 62240439 DIČ: CZ60240439

Kamenný obchod najdete na adrese:
beManiax
TEXO PLUS s.r.o.
Maršovice 94, 46801 Jablonec n/N
Kontaktní telefon: +420 775 696 908
OBJEDNACÍ A DODACÍ PODMÍNKY

Zboží můžete objednat elektronicky prostřednictvím e-shopu, telefonicky na čísle +420 775 609 908 , nebo e-mailem textil@texoplus.cz

Ve formuláři objednávky je nutné zadat všechny údaje, abychom si mohli objednávku ověřit a telefonicky potvrdit.
Objednávky vyřizujeme většinou do druhého dne, vždy dostanete potvrzení emailem a telefonickou informaci o termínu dodání. Zboží je také možno vyzvednout osobně v naší provozovně na adrese společnosti.
PLATEBNÍ PODMÍNKY

Ceny uváděné na stránkách našeho firemního e-shopu jsou uváděny včetně DPH. Úhrada za zboží je řešena dobírkovým balíkem do ruky České Pošty, hotově při osobním odběru nebo předem platebním převodem na účet prodávajícího.

Číslo účtu: 431 467 6001

Kód banky: 5500 (Raiffeisen Bank)

Při případném vrácení zboží, bude z fakturované částky odečtena částka poštovného.
DOPRAVA ZBOŽÍ

Zboží zasíláme prostřednictvím zásilkových služeb na zákazníkem určenou adresu v domluveném termínu. Cena přepravného je stanovena dle celkové ceny objednávky a to včetně DPH:

cena přepravného dle velikosti zásilky, obvykle 130,- Kč
platba na dobírku + 36,- Kč
zboží v ceně nad 5000 Kč – přepravné zdarma

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost při převzetí zásilky zkontrolovat, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Pokud příjemce zjistí zjevné vady, oznámí tuto skutečnost neprodleně dopravci, který je povinen sepsat zápis o škodě. Pokud tato zásada nebude dodržena, má zasílatel právo reklamaci zamítnout z důvodu nedostatku důkazů o vzniku škody během přepravy.
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Informace o zákaznících používáme pro jednu konkrétní objednávku. Dále jsou uchovávány v našem archivu. V případě zájmu o zasílání našeho novinkového newsleteru je na zadaný email posílán novinkový newsleter, který lze kdykoliv odhlásit.

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Pin It on Pinterest

Share This